Infrarød sauna

Få velvære og varme med infrarød sauna.

Infrarød sauna

De infrarøde stråler kan give en slankende virkning og afgifter kroppen for affaldsstoffer

Kan bekæmpe smerter, stress, betændelse, stivhed i kroppen og få styr på blodtryk og kalorier – alt sammen mens du slapper fuldstændigt af. Den infrarøde sauna kan bruges som supplement til vægttab og som hjælp til at afgifte kroppen for affaldsstoffer. Smerter kan foretage sig, sår og andre skader kan hele hurtigere.

Infrarød sauna er en behandlingsform, der kan have en positiv effekt på en lang række både fysiske og psykiske skavanker.

Panelerne i saunaen udsender elektromagnetiske bølger og stråler, der skaber vibrationer og dybdevarme i din krop og gør det lettere for kroppen at udskille giftstoffer. Bølgerne er – modsat de stråler, du udsætter din krop for i et solarium – harmløse, og forårsager ingen skader på din hud.

Den behagelige dybdegående virkning af infrarød gør, at du sveder ved relativt lave temperaturer. Temperaturen er typisk ml 45-65 grader.

Brugen af infrarød sauna kan have en positiv effekt på

• Højt blodtryk
  • Smerter
  • Afgiftning af tungmetaller
  • Udrensning
  • Manglende energi
  • Dårlig blodcirkulation
  • Højt kolesteroltal
  • Betændelse i kroppen
  • Stive led
  • Fibromyalgi
  • Slid- og leddegigt
  • Sclerose*
  • Hudproblemer
  • Sårheling
  • Forbrænding og vægttab

*Snak med din læge, inden du beslutter dig for at få en infrarød sauna behandling.

En behandling i infrarød sauna tager typisk 30-60 minutter pr. behandling.

Fuld kropsterapi med infrarød sauna

Døjer du med forhøjet blodtryk? Lider du af kroniske sygdomme eller betændelsestilstande i kroppen?

Behandling med infrarød sauna øger blodgennemstrømningen, og hjælper din krop med at udskille affaldsstoffer, som har ophobet sig over tid. Saunaen kan give øjeblikkelig smertelindring, afspænder dine muskler, sætter forbrændingen i vejret, regulerer dit blodtryk, mindsker stress og sænker dit kolesteroltal. Infrarød sauna er samtidig en perfekt kombination med klinikkens øvrige behandlinger!

Bemærk nedenstående ved:

• Graviditet
  • Pacemaker eller hjerteproblemer
  • Kobberspiral
  • Implantationer
  • Alvorlig syg
  • Lupus
  • Hemophilliac

Kontakt egen læge inden brug af infrarød sauna.